S pocitom šťastia sa vraciate domov z nákupov s dobrým pocitom na duši, ako skvelo a výhodne sme nakúpili. Prídete domov a s nadšením otvoríte krabicu s vašou novou stoličkou, ktorá sa výborne hodí k vášmu pracovnému stolu. Avšak po otvorení krabice vám zmyme úsmev z tváre. Myslíte si, že sa vám to iba zdá a preto ihneď vytiahnete novú stoličku von z krabice a prídete na to, že vás vaše oči neklamali a naozaj je vaša čerstvo nová stolička poškodená. Prvá vec čo vás napadne je začať nadávať a rozhorčovať sa nad tým ako to, že ste si nevšimli už v predajni, že vaša stolička, ktorá vám hneď padla do oka bola už poškodená.
Samozrejme musíte túto kolíziu čo najskôr vyriešiť. Preto sa hneď ako je to možné dostavte do predajne, kde si stoličku kúpili. Vysvetlite predávajúcemu, že tovar, ktorý ste si zakúpili v jeho predajni bol poškodený. V lepšom prípade obchodník nenamieta a pripúšťa, že niekde sa mohla stať chyba a výrobok bol už na predajni poškodený. Avšak v tom horšom prípade vám môže predávajúci povedať, že tovar ste poškodili vy pri prenose domov alebo pri nesprávnej manipulácii. V takomto prípade vám nezostáva nič iné iba sa obrátiť na vedúceho predajne. Ak ani pri ňom nepochodíte úspešne môžete sa ďalej odvolať na majiteľa predajne alebo priamo na výrobcu. Ak ani tam nepochodíte môžete sa obrátiť na obchodnú komoru, ktorá by vám už mala určite pomôcť. Ak patríte k tým, ktorí majú to šťastie a predavač uzná, že výrobok bol chybný a poškodený už na predajni môžete spoločne a jednoducho prísť s nejakým riešením. Buď vám poškodený tovar vymenia. Ak už avšak nemáte záujem o tovar z danej predajne môžu vám aj vrátiť peniaze. V niektorých prípadoch môže ísť aj o to, že tovar nebol veľmi poškodený a maličkú chybu na ňom nie je až tak vidieť. V taktom prípade môžete predávajúceho poprosiť či by nebolo možné predať vám tovar za zľavenú cenu.